Osoba / instytucja zgłaszająca ofertę pracy

Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce

Ostateczny termin składania ofert

24-05-2024 15:30

Oferowane stanowisko:

Podinspektora ds. obsługi kancelaryjnej

Wymiar czasu:

pełny etat

Miejsce składania ofert:

Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze  Podinspektor ds. obsługi kancelaryjnej w Wydziale Administracji i Rozwoju Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach.

Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce.

I. Określenie stanowiska

 „Podinspektor ds. obsługi kancelaryjnej.”

II. Wymagania w stosunku do kandydata:

1) Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie minimum średnie lub średnie branżowe,

- wymagany minimum 3 lata doświadczenia pracy w administracji, w tym przynajmniej 1 rok pracy przy obsłudze Elektronicznego Obiegu Dokumentów lub Elektronicznego Zarzadzania Dokumentami,

- znajomość przepisów Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o finansach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego,

-  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

  • Wymagania dodatkowe:

- znajomość przepisów z zakresu ustaw: o pracownikach samorządowych,  o ochronie danych osobowych,

- zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność oraz samodyscyplina,

- dyspozycyjność,

- umiejętność redagowania pism urzędowych oraz prowadzenia korespondencji,

- zdolność szybkiego przyswajania informacji,

- umiejętność budowania relacji,

- umiejętność pracy w zespole,

- umiejętność obsługi programów biurowych np. Microsoft Office, i innych programów związanych z wykonywaniem czynności kancelaryjnej.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Organizacja i zarządzanie dokumentacją w kancelarii.
  • Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.
  • Obsługa urządzeń biurowych, w tym drukarek, skanerów i faksów.
  • Odpowiedzialność za zachowanie poufności informacji i ochronę danych osobowych.
  • Przygotowywanie raportów i bieżących sprawozdań.
  • Realizacja innych zadań administracyjnych, zleconych przez przełożonego.
  • Kontakt z klientami i partnerami biznesowymi w zakresie korespondencji i organizacji spotkań.
  • Dbanie o estetyczny wygląd i porządek w kancelarii.

IV. Warunki pracy na oferowanym stanowisku:

Praca przy komputerze.

V. Wymagane dokumenty:

- list motywacyjny,

- CV ze zdjęciem – opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji - zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.) oraz ustawą
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
z własnoręcznym podpisem.

- kserokopie  świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopia prawa jazdy,

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na ww.
stanowisku,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie
pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie
obowiązków w wymiarze pełnego etatu.

Uwaga! Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez kandydata.

VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu aplikacji do UMiG) w terminie do dnia 24 maja 2024 r. w zamkniętych kopertach z dopiskiem:

„dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. obsługi kancelaryjnej.”

na adres:

Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach

                      plac Staszica 9

                     26-021 Daleszyce

VII. Dodatkowe informacje:

- informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów       o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu niepełnosprawnych – wynosi        co najmniej 6%
- kontakt w sprawie naboru na stanowisko osobiście lub tel. 041 317 16 94,

- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,

- oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni ulegną komisyjnemu zniszczeniu,

- Burmistrz Miasta i Gminy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyn,    

- lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (bip.daleszyce.pl).         

  Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 27.05.2024 r. o godz. 10:00.

                                                                                   Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce

                                                                                             /-/ Dariusz Meresiński

 

 

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:

Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce z siedzibą w Daleszycach, plac Staszica 9,
26-021 Daleszycach, kontakt e-mail pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

Osobom uczestniczącym w rekrutacji przysługuje prawo żądania od administratora dostępu do ich danych osobowych dotyczących sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Przysługuje tym osobom również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie. Na działania Administratora przysługuje ww. osobom skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.



Metryczka

Załączniki

Tytuł Typ Rozmiar Data Dodany przez
Ogłoszenie o naborze pdf 1.06 MB 2024-05-14 12:18:46 Rafał Kraska
Wynik I etapu naboru pdf 214.84 KB 2024-05-24 15:34:15 Rafał Kraska
Wynik naboru pdf 299.03 KB 2024-05-27 15:10:10 Rafał Kraska

Historia zmian

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony. wtorek, 14 maj 2024 12:11 Rafał Kraska
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 14 maj 2024 12:18 Rafał Kraska
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
piątek, 24 maj 2024 15:34 Rafał Kraska
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
poniedziałek, 27 maj 2024 15:10 Rafał Kraska